بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم
سرخط خبرها

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های متنوع در دهه ولایت و امامت| خیابان غدیر در مشهد برپا می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۱۹۲۸
  • ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
برگزاری ویژه‌ برنامه‌های متنوع در دهه ولایت و امامت| خیابان غدیر در مشهد برپا می‌شود
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری رویداد‌ها و ویژه‌برنامه‌های متنوع در دهه ولایت خبر داد.

حسین باغگلی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: یکی از رویکرد‌های شاخص سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری در بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، بهره‌گیری و حمایت از ظرفیت‌ها و تشکل‌های مردمی و پرهیز از تصدی‌گری است.

وی با بیان اینکه با تکیه بر این رویکرد، برنامه‌های مختلفی را ویژه دهه ولایت تعریف کرده‌ایم، گفت: این برنامه‌ها، از شب عید قربان و با نورافشانی هشت نقطه از سطح شهر آغاز شده است.

باغگلی افزود: یکی از ویژه‌برنامه‌های پیش‌بینی شده، برپایی اولین رویداد بین‌المللی «غدیر» است؛ این رویداد با نگاه ویژه به حاشیه شهر، در قالب اجرای ۶ شب جُنگ، با حضور هنرمندانی از کشور‌های اسلامی برگزار خواهد شد.

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: در این رویداد، نمایشگاه غذا و صنایع دستی ملل در قالب ۲۰ غرفه و نمایشگاه توانمندی‌های محلی در قالب ۲۰ غرفه نیز برپا می‌شود.

باغگلی با اشاره به اکران‌های شهری در این ایام، گفت: برهمین اساس، ۴۰۰ استرابورد و ۲۰۰ بیلبورد و هزار آویز ستونی در کنار ۲۰۰ عدد سازه موقت، ۴۷ عدد قاب عکس مفاخر و معرفی کتاب در عرصه میدان شهدا و ... پیش‌بینی شده است.

وی از برپایی نمایشگاه «شمس ولایت» خبرداد و افزود: مشارکت هزار تشکل در برپایی ایستگاه صلواتی، مشارکت در برگزاری ۱۱۰ جشن و مشارکت در ۱۱۰ کارناوال خودرویی هم در دهه ولایت امسال خواهیم داشت.

باغگلی با اشاره به برپایی «بازار عید» به منظور عرضه کالا و خدمات با تخفیف در فروشگاه‌های سطح شهر توسط اصناف و کسبه در دهه ولایت، اظهار کرد: فضاآرایی شهری، نورافشانی معابر و برپایی پاتوق‌های سرود و خیابان غدیر و جشن‌های کوتاه از دیگر ویژه برنامه‌های دهه ولایت خواهد بود.

وی گفت: در «خیابان غدیر»، مشارکت در برپایی بزرگترین میهمانی غدیر در قالب ۱۱۰ غرفه عرضه خدمات و خوراکی را داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->